به وبلاگ تخصصی حقوقی احج خوش امدید.احج مخفف انجمن حقوقدانان جوان میباشد و معنای خاص دیگری ندارد وبلاگ احج به بررسی و تحلیل آخرین اخبار و مطالب و ارائه مقالات حقوقی از اساتید و پژوهشگران حقوقی می پردازد و از نظرات خوانندگان در این زمینه استقبال می نماید که توسط محمد حاجی حسین فارغ التحصیل رشته ی حقوق راه اندازی شده .با تشکر از بازدید شما وبلاگ تخصصی حقوقی احج
وبلاگ تخصصی حقوقی احج
اخبار و روزنامه و مقالات و دانلود نرم افزارهای حقوقی 
قالب وبلاگ
مدیر وبلاگ(محمد حاجی حسینی
اخرین نوشته های وبلاگ احج
سایتها و وبلاگهای حقوقی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ahaj و آدرس ahaj.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نظر سنجی در مورد عملکرد وبلاگ
قرآن آنلاین




در اين وبلاگ
در كل اينترنت
جام جم آنلاين: با كشف يك دستگاه موتورسيكلت مسروقه در يكي از مناطق شهر اصفهان 12 سارق شناسايي و دستگير شدند.

به گزارش روز يكشنبه جام جم آنلاين به نقل از پايگاه خبري پليس، فرمانده انتظامي شهرستان اصفهان با اعلام اين مطلب، اظهار داشت:در پي وقوع چند فقره سرقت موتورسيكلت در سطح شهر، شناسايي و دستگيري سارق يا سارقان در دستور كار ماموران كلانتري 22 اين فرماندهي قرار گرفت.

سرهنگ محمدعلي بختياري افزود: ماموران با انجام تحقيقات ميداني و در پي گشت زني هاي هدفمند، يك دستگاه موتورسيكلت مسروقه را با چهار نفر سارق در يك پاتوق شناسايي و دستگير كردند.

وي تصريح كرد: در بازجويي هاي اوليه متهمان ضمن اعتراف به بزه انتسابي خود به همدستي با هشت سارق ديگر نيز اقرار كردند.

فرمانده انتظامي شهرستان اصفهان افزود: با هماهنگي مقام قضايي و در چند عمليات جداگانه هر هشت نفر سارق كه در نقاط مختلف شهر اصفهان سكونت داشتند، دستگير شدند.

اين مقام انتظامي اضافه كرد: در تحقيقات تكميلي، سارقان صراحتا به سرقت چندين فقره موتورسيكلت و قطعات آن اعتراف كردند.

سرهنگ بختياري بيان اينكه هر 12 سارق به همراه پرونده جهت سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضايي شدند به شهروندان توصيه كرد: هشدارهاي پليس را جدي بگيرند و وسايل نقليه خود اعم از خودرو و موتورسيكلت را به تجهيزات ايمني از قبيل قفل، زنجير و دزدگير مجهز كنند تا فرصت سوءاستفاده از سارقان گرفته شود.

 


[ سه شنبه 15 فروردين 1391برچسب:, ] [ 1:37 ] [ محمد حاجی حسین ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

وبلاگ احج (انجمن حقوقدانان جوان ) به بررسی و تحلیل آخرین اخبار و مطالب و ارائه مقالات حقوقی از اساتید و پژوهشگران حقوقی می پردازد و از نظرات خوانندگان در این زمینه استقبال می نماید که توسط محمد حاجی حسین فارغ التحصیل رشته ی حقوق راه اندازی شده و این وبلاگ طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت میکند. با تشکر از انتخاب شما
موضوعات وب
لینک های مفید

سایت مجلس شورای اسلامی

امکانات وب
حق بالاتر از قانون است(ضرب المثل روسی

ابزار هدایت به بالای صفحه

با تشکر از بازدید شما. موفق باشید